tirsdag den 7. februar 2012

Havets slanger

Nu uden et blogindlæg længe vil jeg smide et par stykker nu.
vi bor på et Resort der ligger lige ned til det kæmpe stillehav (mærkeligt navn for stille er det ikke)
her har jeg fisket lidt dog ikke med overvældende fangster:(
Det sjoveste og mest anderledes jeg har fanget har nok været 2 muraner en meget mærkelig skabning.
de bor i huler og tit ser man dem slet ikke måske stikker de hovedet ud en enkelt gang imellem.
Torben(farmand) havde fået et tip om der skulle være en murane i et hul lige nedenfor for hotellet i meget lavt vand kun til ankelen.
Torben og Nanna havde haft sådan en murane på 3 gange før jeg kom dog på min lille medestang med en størrelse 18 krog med lidt squid på. dog mistede de den fordi de bare satte sig i hulen.
jeg havde den på en enkelt gang på den lille stang og indså der skulle noget stærkere for at få den ud af hulen.
Jeg tog min spinnestang og bandt en større krog på jeg fik den vi havde haft kontakt med før på i et kort øjeblik før den slap så kom der en sort en som jeg fik op, men den røg af før vi nåede at få et billede.

næste gang jeg fik den hvide men den var endnu sværere at få op før fik jeg lidt af hovedet ud og måtte så holde pres på den rimelig længe før resten kom med ud en rigtig grim satan.
ja de kan også blive større
Andre fangster herfra:

og så har jeg fået en del koralrevsfisk, men dem har jeg desværre ikke billeder af....


Mvh Anders og knæk og bræk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar