tirsdag den 7. februar 2012

Mærk kontaktfladen mellem knæ og sten

Ja jeg skulle fiske på nogle klipper og jeg kom rigtig fint der ud.
i første kast havde jeg et rigtig fint hug. andet kast sad jeg fast og skulle ind for at hente en ny krog og et lod.
på vejen ind rendte jeg ind i en meget glat sten og røg på røven.
Jeg slog mit knæ, men det ser ud til at det er ved at gå over nu her efter 2 dage men det var meget smertefuldt især på andendagen:(
Hvis du ikke forstår joken i overskriften så se denne youtube film:

Men vi skal længere ind helt ind i sindet:)
Mvh Anders 
Knæk og bræk
håber i allesammen har det godt i kolde danmark:)

6 kommentarer:

  1. Nemlig, Lille Gumbas! Håber, at knæet har det bedre?
    Krammer til alle
    Onkel Topper

    SvarSlet
  2. Jov tak Topper
    Knæet er kørende igen:)
    Håber du hygger dig

    SvarSlet
  3. Det var godt, min ven. Jo tak, lidt hygger man sig vel altid :P
    Ved du i øvrigt, hvorfor laks aldrig må få lov til at køre bil?

    SvarSlet
  4. Arhh den var sværrer der må jeg sku være dig svar skyldig:)
    Jeg vil til igang med at binde nogle tørfluer til put and take. ligger du inde med materialer til sådan nogle? mangler næsten kun nogle små hackelfjer?

    SvarSlet
  5. Derfor: http://heltnormalt.dk/striben/2008/01/04

    Ligger jeg inde med fluebindingsmaterialer til tørfluer? Øh, er paven katolik? :D

    Tight Lines, Buddy!

    SvarSlet
  6. Det kan jeg godt se det ville jo være en skandale med sådan nogle billister, men det er nok ikke et problem ret længe for vi har jo skarv, polakker og tyvfiskere til at udrydde laksen:)

    Ja jeg skulle mene paven er katolik eller det der.....
    vi må lige have en tørfluedate en af de kommende vinterdage:)

    God fluebinding min ven
    for fiskeri har i vist ikke meget af:(

    SvarSlet