tirsdag den 31. januar 2012

Vandet koger af needlefish

Efter et par timers surf lektion af vores bb vært skulle vi prøve at snorkle lidt i en lille bay tæt ved surfbølgerne.
jeg nåede kun lige at få hoved under og så havde jeg benene på nakken efter min fluestang i bilen.( jeg havde kun 30 min før vi skulle videre. vandet var proppet med needlefish (hornfisk)
jeg prøvede først med en gul popper jeg havde bundet til fisk som disse. vandet kogte omkring den lille popper, men jeg kunne ikke kroge dem.
så ville jeg prøve en mindre flue og valget blev kobberbassen bundet af TT(Torben Thinggaard) og den bed de også som sindsyge på. jeg fik en enkelt på den.
Nu ville jeg gå endnu længere ned i størrelse og bandt en kobber farvet fluet inspireret efter kobberbassen på i en mindre størrelse nøj den var giftig den lyste så sindsyg meget op i vandet og også den var de vilde med. med den fik jeg yderlig 2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar