søndag den 22. januar 2012

Første fisk på flue

Så kom den første fluefangede fisk på land. Det var en lille revfisk magen til den Torben fangede.
Jeg havde en del kontakter med mindre revfisk og med en 3-4 needlefish(hornfisk), men de var meget svære at kroge ligesom mange af de mindre revfisk.
Jeg fiskede med en lille fiskeimitation hvid og grønfarvet.

Jeg fik et godt tip om en bonefish plads der skal fiskes af når vi får tid, men den skal fiskes lige ved solopgang før alle turisterne kommer på stranden.

Mvh Anders
Tight lines og knæk og bræk
22-01-2012
Kl 18 10 lokal tid

3 kommentarer:

  1. Hej
    fint at du får tid til at fiske og så er der enda noget at kaste efter . Jeg er slet ikke misundelig.
    Hils familien.

    SvarSlet
  2. Hejsa
    Tillykke med den første, jeg håber virkelig at du får fat på en god bone på et tidspunkt. Et godt sted at spotte dem er ud for akvariet. Der er et lavvandet område, hvor der svømmer div. fisk rundt. Hvis du er heldig kan du også se en Humuhumunukunukuapuaá. Der er "selvfølgelig" også fiskeri forbudt, øv-øv.
    Inde i akvariet er der GT´ere, hvis du gerne vil se sådan nogle.
    Hyg dig, fortsat god tur.

    Kenneth

    SvarSlet
  3. Tak for tipsene:)
    vi er nu kommet videre til en nye ø (kauai) slut med waikiki beach.
    Alt det gode fiskevand måtte man selvfølgelig ikke fiske på:(
    Der kommer billeder af bonefish når jeg lige får mig taget sammen til at skrive et indlæg:)
    Takker mange gange for kommentaren Kenneth:)

    SvarSlet